خرید فایل( ترجمه مقاله با موضوع استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد)

شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد
دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| ترجمه مقاله با موضوع استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت فروش رسانه اجتماعی، به همراه اصل مقاله، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی

ادامه مطلب


مطالب تصادفی